summer soon


Czy wy tak samo nie możecie doczekać się wakacji jak ja? Co prawda, moje wakacje w tym roku teoretycznie zaczynają się już 27 kwietnia. Maturka, i już wiadomo o co chodzi. Jednak mam nadzieje, że wszystko pójdzie dobrze i już niedługo cały stres minie. Wierzę w siłę przyciągania, więc jak mówię sobie, że pójdzie dobrze, to tak właśnie będzie i już, nie ma co. Czuje, że te lato może być jeszcze piękniejsze niż poprzednie. Okropnie nie mogę się już doczekać kiedy pojedziemy gdzieś z moim chłopakiem. Tych wszystkich spontanicznych chwil. Cudownych wspomnień. Czasu z przyjaciółmi. Czekam na to lato cały rok. Tamte wakacje były cudowne. I mam z nich przecudowne wspomnienia. Pare z nich widzicie właśnie tutaj, są to zdjęcia właśnie z wakacji kiedy byłam z moim chłopakiem na domku. Ten post to też taka mała pamiątka dla mnie a przy okazji możecie poznać mnie w małej cząsteczce bardziej od tej prywatnej strony, o której raczej nie wspominam tutaj na blogu za często.
buziaki!












Spodobała Ci się moja osoba? post? blog?
Zostaw znać po sobie, odwiedzam wszystkich, tak samo chcę Was poznać.
Obserwacja, komentarz, sami wiecie jak to motywuje, a pamiętaj, że dobro zawsze wraca z podwojoną siłą.

instagram: gooldb3rry
snapchat: goldb3rry










44 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Ja rok temu też miałam udane wakacje, ciekawe jak będzie tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wspomnienia, też wyczekuje już lata! :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zaraz matura i najdłuższe wakacje zycia :D
    obserwuję super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tych wakacji, jednak u mnie na uczelni też zaczynam za dwa tygwakacje już.. nie licząc sesji w czerwcu :P

    pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne te zdjęcia z twoim chłopakiem! Również nie mogę doczekać się wakacji, chyba jak większość. Za tydzień egazaminy gimnazjalne i już chyba z górki ;) Obserwuję.
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pierwsze wakacje jadę już za 9 dni!
    Nie mogę się doczekać ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym wróciła się z chęcią do czasów, gdy w ogóle miałam wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na moje wakacje muszę poczekać do czerwca, ale chcę sprawić, żeby były jak najlepsze!
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia;) Maturka wcale nie jest taka straszna jak się wydaje:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na wakacje muszę poczekać do czerwca, ale za dwa lata też będę mogła zacząć odpoczynek wcześniej :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczynam tego samego dnia wakacje i już nie mogę się doczekać, śliczne zdjęcia.
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chyba po majówce zacznę odliczać do wakacji ;') Po zdjęciach wnioskuję, ze spędziliście razem świetny czas i oby w tym roku było tylko lepiej ;) Powodzenia na maturze!

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że fajnie spędziliście czas :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na maturze. U mnie również w głowie tylko myśli o wakacjach, bo wiesz słońce wysoka temperatura i spotkania ze znajomymi na shake-i coraz bardziej mnie zachęcają.
    Zdjęcia bardzo ładne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już nie mogę sięd oczekać morza, już bym chciała tam pojechać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-w-kolorze-czerwieni.html

    OdpowiedzUsuń
  18. pojechałabym już na jakieś wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę po zdjęciach jak i słowach, że miałaś poprzednie lato bardzo udane. Wyprawy z ukochanym są najlepsze :) Tyle pięknych chwil... Oglądanie zachodów słońca na plaży, ach... Można się rozmarzyć :)
    Ja także czekam na lato. Jest to moja ulubiona pora roku. Ja jestem w technikum, więc za rok czeka mnie matura. W sumie fajna taka siła przyciągania. Na pewno sobie poradzisz, trzymam kciuki :)
    No i mam nadzieję, że tegoroczne wakacje będą równie udane ;)
    Takie pokazanie cząstki siebie jest czasami potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę takiego udanego lata, ja mam nadzieję, że moje w tym roku będzie lepsze niż w tamtym :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim udanych wakacji! Dobrze wykorzystaj ten czas :)
    Fajne pamiątki w postaci zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, zdecydowanie czekam na wakacje! Dla mnie prawdopodobnie ostatnie przepełnione wyjazdami, o ile wszystko uda mi się zorganizować, więc strasznie sie cieszę. Życzę powodzonka na maturze i dobrze wykorzystanego, wolnego czasu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękn zdjęcia! Również jestem w klasie maturalnej. W sumie juz wystawione oceny,więc wolne. Ja niestety po maturach mam dwa egzaminy zawodowe, więc więcej nauki i stresu.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę wakacji z chłopakiem! super zdjęcia! też się nie mogę doczekać wakacji, chociaż na razie mam tylko jeden pewny plan co do nich
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No my nauczycielki też cieszymy się z wakacji :D Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przed Tobą najdłuższe wakacje w życiu! Jak ja Ci zazdroszczę! <3 U mnie wakacje pewnie zaczną się jakoś na początku lipca, też nie mogę się doczekać.. liczę na więcej wolnego czasu, duużo słońca i zwiedzanie fajnych miejsc <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam ciepłe dni, więc mam nadzieję, że nadejdą jak najszybciej! Udanych wakacji życzę Tobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Już nie mogę się doczekać tych pięknych letnich dni! Matury to dużo stresu, życzę dobrych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również bardzo chce juz lato!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi się zachciało nad morze :) A tu pogoda dosyć kiepska.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile miłości na zdjęciach :) Mam nadzieję, że matura dobrze poszła :)
    Ja czekam na urlop ♥
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Matura poszła nawet lepiej niż się spodziewałam, także jest najlepiej :D Mam nadzieję, że urlop się udał ;*

      Usuń
  32. Piękne zdjęcia, ale tutaj zaraz minie połowa wakacji...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Aż zazdroszcze ;) Super zdjęcia !

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te zdjęcia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w sumie chciałam mieć wakacje, bo chciałam mieć wolne od studiów :) Niestety nigdzie nie byłam w te wakacje, a jeszcze na dodatek miałam problemy w związku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej, mam nadzieję, że w związku już się wszystko ułożyło ;*

      Usuń

Copyright © 2014 goldb3rry , Blogger