LOOK!


Hejka! Jak minęły wakacje? Czy może nadal je macie? Opowiadajcie co tam u Was w komentarzach koniecznie! Ja aktualnie zdałam maturkę i można powiedzieć, że jeszcze przez najbliższe dwa tygodnie będę cieszyła się wakacjami. Szkoda trochę, że ten czas tak szybko zmyka, ale trzeba patrzeć pozytywnie w każdą stronę. Wakacje były cuudowne. Mam też z nich przepiękne zdjęcia, z Bieszczad, gdzie byłam razem z chłopakiem. Myślałam, żeby zrobić post z tymi zdjęciami. Co Wy na to? Na taki ostatni wakacyjny post?
Jest prawie północ, a ja siedzę i piszę posta, ale taką miałam ochotę. Dość dawno mnie tu nie było, ale według mnie po co robić coś na siłę. Ja wolę robić coś z serduszka, tak jak teraz, mam ochotę się odezwać, to siadam i to robię, poprostu. O, chciałabym Was także zaprosić na mój instagram: https://www.instagram.com/gooldb3rry/ ,ostatnio codziennie się tam udzielam. Wpadnij, zostaw coś po sobie, a ja napewno wpadnę do Ciebie! A tymczasem zmykam, papa!



 INSTAGRAM: https://www.instagram.com/gooldb3rry/  ZAPRASZAM! Zostaw coś po sobie, a Cię odwiedzę!

5 komentarzy:

  1. Patrząc na te zdjęcia tak bardzo bym chciała żeby było znów lato :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mi wakacje kiepsko mineły :( miałam dużo problemów. Śliczny masz ten kombinezon :) Gdzie go kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post dear :) I follow you on gfc # 24 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. what a beautiful picture
    luxhairshop hair weave
    thank you for your share

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 goldb3rry , Blogger