Daily, happiness




Hejcia. Dzisiaj taki luźniejszy wpis. Związek, przyjaciele, treningi, matura, koniec szkoły, tak wyglądają moje wszystkie ostatnie dni. Chociaż pogoda i te letnie powietrze już sprawia, że aż chce się żyć. I wiecie co? W końcu miałam kogoś kto pójdzie ze mną na zdjęcia. Poza tym postanowiłam, że w takich daily postach będę dodawała pod koniec jakiś fajny cytat na dany dzień i troszkę mówić jak go widzę. I chciałabym abyście Wy tak samo mi pisali w komentarzach jak daną rzecz postrzegacie. Dzisiaj wybrałam cytat z Mleko i miód ~ "Mam to co mam i jestem szczęśliwa, straciłam to co straciłam i nadal jestem szczęśliwa". Jestem raczej typem dziewczyny, która zazwyczaj wszystko przeżywa i martwi się o każdą błachostkę. Jednak wiem, że takie nastawienie wcale nie jest dobre. Po co martwić się o coś czego już nie ma? Lub o kogoś kto obrzucił nas błotem? Nie lepiej skupić się na tym co mamy, kto jest w tym momencie w naszym życiu i na samej sobie? Oczywiście, że tak. Musimy cieszyć się z tego co posiadamy na ten moment, i kto po tym wszystkim co przeszliśmy został przy nas aż do teraz. A Ci których przy nas nie ma, nigdy nie byli, byli tylko przez jakiś czas, a gdyby mieli być w naszym życiu do końca to nie pozwoliliby na to by odejść od nas. Nie można iść przez życie ciągle oglądając się za siebie, ponieważ wtedy nigdy nie zaznamy szczęścia. Będziemy tylko zadręczać się nie znaczącą już przeszłością, zadając sobie pytania "co by było gdyby..?" Nie warto. Skupmy się na tym co jest teraz. Uśmiechnij się i powiedz sobie jakie Twoje życie jest piękne. Obejrzyj się wokół i spójrz jakich masz cudownych ludzi wokół siebie. Spójrz na siebie i powiedz sobie, że jesteś najlepszą wersją siebie. Bądź szczęśliwy z tego co masz. Życie jest nieprzewidywalne i nie wiemy co będzie jutro, dlatego doceniaj wszystko co masz. A przeszłość? To co w niej było to było i są to już tylko wspomnienia. I ciesz się z nich, nawet z tych najgorszych. Może gdyby Twoje życie potoczyło się inaczej, nie byłabyś w tym miejscu w którym jesteś teraz. Twoje życie piszę Ci piękną i wartościową historię, pamiętaj. 








Jako następny post mam zamiar zrobić małe Q&A więc jeśli masz pomysł na pytanie do mnie to pisz śmiało!

A wy co sądzicie o tym?
Jak Wam się podobał post?
Chcielibyście może zobaczyć jakiś konkretny post u mnie?


Zawsze wchodzę w blogi wszystkich osób, które zostawią coś po sobie u mnie,
A gdy zaobserwujesz, napisz mi o tym, a napewno się odwdzięczę, buziaki x

Zapraszam na mojego:
instagrama: https://www.instagram.com/gooldb3rry/
snapchata: goldb3rry

27 komentarzy:

  1. Śliczne włoski masz! A co do "mleko i miód" to są tam naprawdę bardzo wartościowe cytaty , mega książka :D
    Daje obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale piękne włosy! Podobają mi się te fale.
    Ja często rozpamiętuje rzeczy z przeszłości i rozwodzę się nad nimi, a nie warto. Po co martwić się czymś, na co już nic nie poradzimy?
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuje bardzo! <3
      Dokładnie tak, nie warto zamartwiać się rzeczami których już nie ma.
      Pozdrawiam kochana!

      Usuń
  3. Kilka lat temu bardzo się przejmowałam, nie będę ukrywać faktu, że życie mnie nie oszczędzało. W konsekwencji nabawiłam się mocnej migreny...
    W pewnym momencie nastąpił ogromny progres. Nabrałam pewności siebie, zaczęłam do wielu spraw podchodzić na totalnym luzie, zarażając wszystkich pozytywną energią.
    Ładne, inspiracyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trzymaj, takich ludzi zarażających pozytywną energią świat potrzebuje :)
      buziaki

      Usuń
  4. Ale cudne włoski 😍 zapraszam tez do siebie ☺️ thinafix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie piękne włosy *-*

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie fryzury jednak na moich włosach zbytnio to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat z "Mleka i miodu" byłby idealnym mottem ;) Śliczne masz włoski!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  8. To co napisałaś poprawiło mi humor, mądre słowa ^^
    Śliczne masz włoski!
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa mocno motywują, dziękuje ślicznie!

      Usuń
  9. Dzięki tej pogodzie aż chce się żyć! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! Zdecydowanie gdyby moje życie potoczyło się trochę inaczej to nie byłabym w obecnym miejscu. A życie pomimo, że czasami jest ciężkie to pisze nieraz ciekawe historie ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej żyć teraźniejszością. :) Cytat piękny, pokazuję to by cieszyć się tym co mamy, nie ważne czy jest to luksusowy pałac, czy mały domek na przedmieściach. Świetne fotki! I nie przejmuj się tak bardzo tym wszystkim. Przeszłość zostaw za sobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że maturę mam już dawno za sobą ;) Piękne włosy! Pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy prześliczne!
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę włosów! *-* Też taka jestem że przejmuję się wszystkim, eh.. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje włosy są PRZEPIĘKNE <3 !
    A co do rozpamiętywania i sentymentów.. to mam tak często w zimowe wieczory.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym mieć takie włoski!
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne włosy 😍
    Świetny post - oczywiście obserwuje 😀

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 goldb3rry , Blogger