Prom makeup





W poprzednim poście dotyczącym mojej studniówki pisałam, że pokażę jaki wykonałam makijaż.  A więc jest i on. Przychodzę do Was z propozycją makijażu studniówkowego, możemy też go uznać już jako walentynkowy tak myślę. Pokażę Wam tylko makijaż oka, ale wszystkie kosmetyki, które użyłam i do oczu i do reszty twarzy macie na dole. Zaczęłam od nałożenia korektora na powiekę, następnie przypudrowałam ją pudrem ryżowym, aby wszystko ładnie mi się później blendowało. Następnie wzięłam ten jaśniejszy łososiowo-różowy cień i zaczęłam od zewnętrznego kącika do wewnętrznego budować jak ma wyglądać oko, jak już górną powiekę miałam w miarę wykonturowaną to zaczęłam włączać w to dolną powiekę, aby wszystko połączyło się w jedną całość. Następnie dokładałam ciemniejszego bordowego cienia w zewnętrzny kącik i blendowałam go do środka powieki,  dokładałam go stopniowo więcej i więcej aż uzyskałam efekt, który mi odpowiadał. Następnie od wewnętrznego kącika do środka powieki nałożyłam cienką warstwę płynnego rozświetlacza, a na to wklepałam różowo-złoty pigment i narysowałam kreskę eyelinerem. Pomalowałam dolne rzęsy, i lekko górne, oraz na koniec dokleiłam rzęski.









                             KOSMETYKI KTÓRYCH UŻYŁAM DO TEGO MAKIJAŻU:


OCZY:
~cienie z Inglota w numerkach 301(ciemniejszy) i 303(jaśniejszy)
~pigment z Inglota,numerek 119 (nakładałam go na płyny rozświetlacz z Becca, który znajdziecie poniżej)
~rzęski Ardell Demi Wispies, klej Duo
~Eyeliner Maybelline matowy





BRWI:
~pomada do brwi z Inglota, odcień 19
~pędzelek z Hakuro
~utrwalający żel do brwi z Golden Rose


TWARZ: 
~podkład Estee Lauder Double Wear, odcień 1N1
~korektor Loreal True Match, odcień 1.N Ivory
~korygyjąca baza pod makijaż z Inglota, Yellow HD
~puder ryżowy z Paese



KONTUROWANIE TWARZY:
~bronzer Honolulu W7
~rozświetlacz płyny z Becca, odcień Opal i w pudrze również z Becca, odcień Opal









Mam nadzieję, że ten wpis Ci się spodobał. Za wszystkie 'niedociągnięcia' makijażowe przepraszam, ale można powiedzieć, że dopiero się uczę. A jak kogoś tym makijażem zainspiruje to będzie mi prze miło. Jeśli cokolwiek Ci się tu spodobało to koniecznie zostaw po sobie znak, to okropnie mocno motywuje. Buziaki!

23 komentarze:

  1. Mega mi się podoba ten makijaż, te kolory! <3 Dodatkowo perfekcyjna kreska i brwi *o* Pigment z Inglota wygląda tak kusząco, że mam ochotę wstać, rzucić laptopa i pobiec na najbliższe stoisko (nie serio, przysięgam, że go kupię) :D

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo popularny ostatnio makijaż ;D na studniówce mojej siostry co druga dziewczyna taki miała :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż podoba mi się, oko wygląda świetnie. Lubię kosmetyki z Inglota. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cienie! Bardzo ładny makijaż ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super oko :) Pokaż całą buzię następnym razem, jestem mega ciekawa całości makijażu twarzy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż ! szkoda, że ja sobie takiego nie potrafię zrobić ;D
    pozdrawiam i również obserwuję ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, naprawdę ci wyszedł :D
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten post!

    http://www.laburbujadethor.es/galenic-diffuseur-de-beaute-el-poder-del-rubi/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że ten makijaż bardzo mi się spodobał *.*
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda makijaż

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :) Masz talent
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż oka! Ten pigment z Inglota jest cudny! <3
    PS Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty masz tych cudowności :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny jest ten makijaż *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż. Podkład muszę w końcu kupić <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten makijaż ❤
    Kolory bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przepiękny makijaż. Ja niestety tak ładnie nie umiem sobie nałożyć cieni. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Puder Paese miałam, naprawdę bardzo fajny ;) Choć musiałam się do niego przekonać z czasem ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. wow eye makeup look realy amazing dear love it..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 goldb3rry , Blogger