7 of TV series


Hay! Seriale to życie. Czy tylko ja je tak przeżywam? Czy Wy też losy bohaterów przeżywacie jak własne życie? Bo ja tak. Uwielbiam oglądać seriale, a szczególnie te, które tak skradną moje serduszko. Fajny serial, ciepły kocyk, ukochana osoba, coś smacznego do jedzenia czy picia. Najlepiej,  prawda? Pokaże Wam, które seriale pokochałam,niektóre z nich skończyłam już w całości, a przy niektórych jestem jeszcze przy oglądaniu, a Wy koniecznie dajcie mi znać w komentarzu czy też, któryś z nich oglądaliście i jakie są Wasze ulubione. Ja zawsze wszystko oglądam na Netflix'ie , oprócz dwóch z nich. Aktualnie szukam 4 sezonu Bates Motel na internecie, ponieważ na Netflix'ie mam tylko 3 i nigdzie, po prostu nigdzie go nie ma, a wiem, że wyszło już 5 sezonów. A Wy co aktualnie oglądacie?
                                                                         
                                                                                     1.

NAJLEPSZY! Szukam czy jest może gdzieś opublikowany 4 sezon, ponieważ na Netflix'ie niestety nie ma. I nigdzie nie mogę znaleźć niestety.

2.

UWIELBIAM! Co czwartek czekam na kolejny odcinek i zawsze oglądamy z moim chłopakiem. Choć muszę przyznać, że 1 sezonu i tak nic nie pobije.

3.

UWIELBIAM! Strasznie go przeżywałam, już niedługo 2 sezon, aa!

4.

NAJLEPSZY! Całe wakacje oglądałam!

5.

                                SUPER! Serial, który znalazłam przez przypadek, a okazał się perełką!
                                                                       
                                                                                6.

                                                  CUDOWNY! Niestety zatrzymałam się na 3 sezonie.
                                                                         
                                                                                  7.

                                                                               SUPER!









Buziaczki kochani! Pamiętaj, że każdy komentarz czy obserwacja, cokolowiek.. sprawia, że wiem, że to co robię i piszę ma sens. Na wszystko zawsze odpowiadam i zaglądam również do Was!

17 komentarzy:

  1. Ja jestem totalną serialomaniaczką. Uwielbiam Riverdale i Skam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych seriali uwielbiam skam! A z Riverdale, 13 powodów, orange is the new black jestem na bieżąco! Koniecznie obejrzyj "Orphan black" genialny serial♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ja też tak przeżywam seriale. Najgorzej, kiedy reżyserzy ''niszczą'' twoją ulubioną postać!
    Też oglądałam 13 Powodów i Riverdale i oba seriale bardzo lubię!
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że trafiłam na Twojego bloga, ponieważ szukałam jakiś fajnych seriali - kilka wpadło mi w oko :* Ja oglądałam 13 powodów i czekam na 2 sezon! :*
    Obserwuje i liczę na rewanż, zapraszam:
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętnik Carrie koniecznie muszę obejrzeć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przypomniałam sobie o Skam i planuje dokończyć (pozdrawiam również z 3 sezonu :D). Riverdale! Jestem totalna fanką i sziperką Bugheada, a 2 ostatnie odcinki to ahdghsajh :D Ale 1 sezon to była sztuka!

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Riverdale, 13RW,Orange is the new black i skam ogladalam!
    Od siebie moge polecic Stranger Things i The End Of The F***ing World
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Z obejrzanych przez Ciebie widziałam:
    - Bates Motel, który jest do tej pory jednym z moich ukochanych, a do Very, czyli odtwórczyni roli Normy, pałam miłością monstrualną!
    - Riverdale - również oglądam na bieżąco, choć ostatnio mam wrażenie, że ilość intryg i dziwnych wątków staje się nieco przesadzona...
    - 13 Reasons Why - i uważam, że choć jest to bardzo dobry serial, może zostać przez niektórych niewłaściwie zrozumiany - nie wydaje mi się, by był to perfekcyjny serial dla każdego z nastolatków, a jako taki jest promowany...
    - Orange Is The New Black - to jest dla mnie taki absolutny klasyk, uwielbiam!

    Zainteresowałaś mnie pozostałymi pozycjami, szczególnie SKAM. Nie słyszałam o nim wcześniej, więc jako maniaczka Netflixa mogę obiecać, że chętnie obejrzę! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Riverdale :))
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre seriale bardzo mnie zaciekawiły! <3
    Z niecierpliwością czekam na 2 sezon "13 powodów" :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie zabieram się za oglądanie Riverdale! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 13 Powodów oglądałam i bardzo mi się podobało :) Miałam zamiar oglądnąć niedawno SKAM, jednak coś stanęło mi na drodze :/
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też zawsze przeżywam seriale :D ale często mnie inspirują.. uwielbiam oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych twoich oglądałam tylko "13 powodów" ale przyznam, że mnie jakoś nie porwał. Ja uwielbiam OTH, The Killing, TVD (ale tylko do 4 sezonu włącznie) :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Orange is the new black swietny serial ale zatrzymałam się na 3 sezonie i jakoś już mnie tak nie zachwyca
    Riverdale jeden z moich ulubionych!
    Zapraszam do mnie :) Może wzajemna obs? :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham seriale! 13 powodów,Skam obejrzałam! Teraz oglądam na bieżąco Riverdale ale wkurzają mnie te przerwy długie. Więc wybiorę sobie coś z Twojej listy i zacznę oglądać :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 goldb3rry , Blogger